Козметичната марка „CLIO“ сподели последваща информация относно статуса на Stray Kids като техни модели

Козметичната марка „CLIO“ пусна последващ ъпдейт относно изявлението си свързано със Stray Kids и статута им на техни модели.

Image

На 8-ми март, „CLIO“ обявиха в Twitter акаунта си, “След обсъждане с агенцията, „CLIO“ взеха решение да продължат да използват седемте активни члена на Stray Kids, промотирайки като наши модели. Освен това, новините за съдебно дело са погрешни и подобно нещо не е било обсъждано на вътрешно ниво. Извиняваме се за дискомфорта, причинен от неорганизирания процес довел до нашето финално известие.”

От марката също така използваха официалния си Twitter, за да качат нови рекламни снимки само със седемте члена на групата, без Хьонджин.

Сегашното изявление на „CLIO“ идва след като на 28-ми февруари разкриха позицията си относно съвместната им работа с групата, следвайки обвиненията за училищно насилие срещу Хьонджин. В резултат на това компанията изтри всичките снимки на Stray Kids, които бяха обявени като новото лице на марката по-рано тази година.

Ето какво написаха „CLIO“ тогава:

„Пускаме известие към клиентите, които обичат „CLIO“.
Първо, извиняваме се за забавянето в направата на този публичен отговор относно скорошната полемика, включваща един от членовете на групата-модел на „CLIO“ – Stray Kids.
Следвайки тази полемика, компанията ни веднага спря всички промоционални активности, включващи модела. След като научихме от модела на агенцията ни, че ще отнеме време да разследват и разкрият точните факти, ние изискахме от нашите местни бизнес партньори да спрат употребата на това съдържание и да задържат всички промоции свързани с този модел.
Въпреки това, ние вече предоставихме промоционалното съдържанието с този модел (още) преди много време към външните ни дистрибутори и макар компанията многократно да изиска те да спрат употребата им, следвайки инцидента, част от нашите чуждестранни дистрибутори не успяха да приложат това действие поради местните им обстоятелства. Тези чуждестранни дистрибутори публично пуснаха това рекламно съдържание заедно с планираните им промоции и все още не сме получили никакви планове за промяна на предстоящите им насрочени промо кампании.
Най-искрено се извиняваме на клиентите, които са се почувствали неудобно заради невъзможността да отговорим бързо и да предприемем навременно действие в тази ситуация. Към момента ние все още сме по средата на дискусии относно бъдещите планове за модела. Компанията ни е в процес на близки обсъждания с всички засегнати страни и даваме най-доброто от себе си, така че да отговорим мъдро на настоящата ситуация. Следвайки нашето финално споразумение, ние планираме да продължим с промоционалните ни активности както е по план.
Към момента, с изключение на серията чуждестранни дистрибутори, всичкото съдържание включващо модела ни Stray Kids, което бе качено преди този проблем, бе изтрито.
Ще работим упорито в бъдеще, за да обърнем повече внимание на чувствата на нашите клиенти и да слушаме по-внимателно вашите гласове.

Благодарим ви.“

Междувременно на 27-ми февруари JYP Entertainment обяви, че Хьонджин временно ще се оттегли от всичките си активности поради твърденията, че бил е извършител на насилие в училище. Изпълнителят също така публикува ръчно написано писмо, извинявайки се на всички, които е наранил по някакъв начин в миналото.

Източник: Soompi

Вашият коментар

Този сайт използва Akismet за намаляване на спама. Научете как се обработват данните ви за коментари.