JYP с ново изявление относно търденията към Хьонджин от Stray Kids + Хьонджин с извинително писмо

Следвайки първоначалното си изявление от 23-ти февруари, JYP Entertainment споделиха ново подобно, отнасящо се до твърдения за училищно насилие, в които предполагаемо е бил замесен Хьонджин от Stray Kids.

JYP Releases New Statement Regarding Allegations About Stray Kids’ Hyunjin + Hyunjin Writes Letter Of Apology

Ето какво гласи то:

„Здравейте, това е JYPE.
На първо място, извиняваме се, че причинихме неудобство с многото негативни новини относно нашият артист от Stray Kids – Хьонджин.
След като това е въпрос, който изисква внимателно разглеждане, молим за вашето разбиране, тъй като отнема време да пуснем изявление базирано на конкретните факти, (придобити) чрез проучването на серия канали (за придобиване на информация).
Изслушахме (гледните точки относно) ситуацията от онова врече от близки съученици, посещавали същото училище, учители и хора от обкръжението и с разрешението на тези, които са написали публикациите, ние директно се срещнехме с тях и изслушахме мненията им.
Комбинирайки информацията от различните хора, спомените им от това време напълно се различават един от друг, ето защо бе трудно ясно да потвърдим който и да било от фактите.
Въпреки това, има хора които са били наранени от незрелите и неподходящи действия на Хьонджин в миналото. Той (самият) дълбоко съжалява и преосмисля себе си относно станалото, затова се срещна лице в лице с тези споделили публикациите и искрено се извини.
Относно разрешаването на недоразбиранията с Хьонджин, приемането на неговото искрено извинение и показването на подкрепа към бъдещето му, ние още веднъж изразяваме най-искрената ни благодарност.
Ако има други, с които не сме успели да се свържем, но са били наранени от постъпките на Хьонджин в миналото, поднасяме извиненията си.
Хьонджин е твърдо решен да живее подобаващо като оттук насетне непрестанно преосмисля себе си и ние също така ще положим допълнителни усилия, за да могат артистите ни да следват правилния път.
На последно място молим всички да се въздържат от разпространяването на неверни слухове и спекулативни публикации и ще предприемем по-внимателни мерки при подбора на трейнитата и артистите ни, за които не сме били бдителни преди.
Благодарим ви.“

Хьонджин също сподели следното ръчно написано писмо в Instagram:

„Здравейте, това е Хьонджин от Stray Kids.
На първо място, искрено се извинявам на тези, които са били наранени от моите непристойни действия по време на училищните ми години. Гледайки назад към времената, когато ми липсваха толкова много качества, съм засрамен и нямам извинение (за това). Осъзнах, че действията и думите ми, с които не се съобразявах с останалите, са наранили другите. Прекалено късно е, но дълбоко ще преосмисля себе си.
Независимо дали е било преднамерено или не, не мисля че би могло да ми се прости някога задето съм нанесъл болка някому, която не може да бъде забравена (и до днес).
Дълбоко преразглеждам себе си, знаейки много добре, че само защото съм се извинил и те са приели това извинение, това не значи че болката, която съм им причинил в миналото ще бъде заличена напълно.
Макар това да е посрамващо, искам да изразя благодарността си към тези, които са били наранени от мен, задето ми позволиха да се срещнем директно (с тях) и със закъснение да се извиня, искайки прошка чрез това писмо.
Ако има други, които са били наранени от непристойните ми действия по време на училищните ми години, с които не съм успял да се срещна лице в лице, искам поне да поднеса извиненията, пишейки по този начин.
Най-искрено се извинявам, че причиних дълбоко разочарование на многото хора, които ме подкрепяха.“

Източник: Soompi

Вашият коментар

Този сайт използва Akismet за намаляване на спама. Научете как се обработват данните ви за коментари.