Хан СънгУ от VICTON обяви, че ще влезе в армията през юли

Хан СънгУ от VICTON обяви влизането си в армията.

Image

На 3-ти юни Хан СънгУ проведе излъчване на живо в Instagram, в което комуникира с феновете си. По време на предаването той сподели, че ще влезе в армията това лято.

“Ситуацията не се разви толкова добре колкото ми се щеше,” посочи изпълнителят. “Вземайки предвид само възрастта ми, не можех да го отложа (повече). Но имаше някои неща, които бяха трудни за разрешаване, ето защо сега стигнах до края на максималното време, което можех да отложа. Трябваше да започна в началото на този месец, но кандидатствах за военно-специализирано поделение и бях приет, така че ще вляза през юли.”

Той допълни още, “Кандидатствах за нещо, в което съм добър и ще мога да прекарам още малко време с всички. След като ми остава малко повече от месец, около два месеца, ще успея също така да пусна албум. Ще споделя този подарък преди да замина (да полагам службата си).”

В отговор един от феновете му коментира, “Ние сме добри в чакането,” и той отвърна, “Накарах ви да чакате толкова много пъти преди, затова знам че сте добри в чакането. Исках да направя така, че да спрете да чакате, но съжалявам (че не успях).” В отговор фен отвърна, “Бъди здрав” при което певеца отговори с, “Определено ще бъда здрав. Ще бъде дори по-здрав отколкото съм сега и ще работя упорито да се адаптирам. Надявам се, че всички вие също ще бъдете здрави и независимо какви трудности настъпят в живота ви, се надявам че нещата, които съм подготвил ще могат да ви дадат утеха. Аз винаги ви подкрепям в сърцето си, така че моля ви бъдете щастливи.”

Хан СънгУ продължи с думите, “Чувствам се малко ободрен сега, когато го казах. Едновременно е облекчение и разочарование. Не знам колко много пъти изрекох същото нещо отново и отново, но съм наистина благодарен, че ме изслушахте до самия край.”

Относно новия си солов албум, който предстои да пусне в края на този месец, изпълнителят сподели, “Вложих доста от сърцето ми в песни едно и пет. Плаках докато пишех текстовете, плакох докато записвах напътствията, плаках докато аранжирах песента и плаках докато следях записите.”

Той допълни още, “Ако знаех, че ще е така щях да поставя повече концерти докато все още имам възможност. Боли ме да знам, че никога не успях да поставя концерт с над 20 песни.”

Хан СънгУ се готви да постави соловия си дебют с мини албума “Fade” на 28-ми юни.

Източник: Soompi

Вашият коментар

Този сайт използва Akismet за намаляване на спама. Научете как се обработват данните ви за коментари.